Το blog μας έχει αλλάξει διεύθυνση σε λίγα δευτερόλεπτα αυτόματα θα βρεθείτε στη νέα μας διεύθυνση....

δευτερόλεπτα

Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

20 (παράλογα) πράγματα που όλες οι πρωτάρες μαμάδες σκέφτονται!

20 (παράλογα) πράγματα που όλες οι πρωτάρες μαμάδες σκέφτονται!Είναι όλα όσα μας περνούν από το μυαλό όταν βρισκόμαστε τις πρώτες μέρες μόνες με το μωρό μας. Τα μισά είναι…
παράλογα, αλλά ποιος λέει ότι μια πρωτάρα μαμά τα βλέπει όλα λογικά;


1. Είναι όντως το δικό μου μωρό αυτό που μου έδωσαν στο μαιευτήριο;  
2. Πώς μπορεί ένα μικροσκοπικό ανθρωπάκι να κάνει τόσα πολλά κακά μέσα σε μια μέρα;
3. Πώς μπορεί ένα μικροσκοπικό ανθρωπάκι να τρώει τόσο πολύ μέσα σε μια μέρα;
4. Πόσο πιο εύκολα θα ήταν όλα αν είχα ένα εξτρά ζευγάρι χέρια;
5. Τι μέρα είναι σήμερα;
6. Τι μήνα έχουμε;   
7. Χριστέ μου και παναγία μου. Νομίζω ότι κάτι του έσπασα!  
8. Γιατί έχουν τέτοιο χρώμα τα κακά του;
9. Δεν νομίζω ότι το κάνω σωστά!
10. Είμαι σίγουρη ότι ΔΕΝ το κάνω σωστά!
11. Είναι φυσιολογικός τώρα αυτός ο ήχος;
12. Αποκλείεται να πεινάει πάλι! Πριν λίγο έφαγε!
13. Τώρα να το Google-άρω αυτό, ή θα μπερδευτώ χειρότερα;   
14. Αχ, τώρα γιατί έβγαλε σάλια στο τελευταίο καθαρό μου μπλουζάκι;  
15. Θα αισθανθώ ξανά ποτέ στη ζωή μου έτσι;  
16. Αν μου ξαναπεί ακόμη ένα άτομο την ατάκα «κοιμήσου όταν κοιμάται το μωρό», θα τον χτυπήσω!  
17. Μοιάζει σαν να μη βολεύεται; Να το ξυπνήσω;
18. Μα καλά είμαι ηλίθια; Πως λέρωσα μόνη μου το τελευταίο καθαρό μου μπλουζάκι;
19. Μήπως το μωρό με έκανε ηλίθια; Και άραγε θα μείνω ηλίθια για πάντα, ή είναι προσωρινό;
20. Γιατί τίποτε δεν είμαι όπως νόμιζα ότι θα ήταν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου